وبحلاوتى مجنناهم

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  الأحداثالأحداث  المنشوراتالمنشورات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الخطوة الاخيرة

تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>

حبيبة جوزها
hoydaumsama
OSAMA HABEBY
دادو قلبى
zezy123
كيداهم
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  Empty
مُساهمةموضوع: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime18/3/2011, 1:55 pm

تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  923385185

ازيكم يا احلى فتوووووووووووووكات يارب تكونو بخير
انا عندي فكرة يارب تعجبكم
مافيش مصري ولا مصرية الا وبيحبو المحاشي
ومافيش عزومة غير لما يكون فيها ع الاقل صنف او اتنين محشي
صح
و
طبعا في كتير ناس مابتعرفش تعمل المحاشي
وفي ناس بتعمله بس مش بيكون ذي بتاع مامتك وجدتك
علشان كده انا عايزة كل بنت منكم تكون استااااااااااااااااااااذة محاشي ماتبخلش بسر خلطتها
علشان الكل يستفاد
مانتي ممكن تكتبي وصفتك في المحشي وتكون ذي غيرك صح
ايوا صح
بس ممكن يكون ليكي سر خطير بيخلي المحشي يجنن وريحته تجيب اخر الشارع
وده المطلوووووووب ماهو لما ريحة المحشي بتاعك تجيب اخر الشارع يبئه انتي استااااااذه
علشان كده انا اول وحده هقولكم وصفتي في خلطة المحاشي
يارب تعجبكم
هقولكم عليها بطريقة بسيطه اوي
انا بجيب 4 بصلات وافرمهم في الكبه واحطهم في طبق غويط وبحط معاهم ربع كوب زيت مع شوية ملح
و4 علب صلصة طماطم( علشان يتشربو صوص الطماطم ومايكونش سائل اوي )
واجيب كيلو طماطم وراس توم كامله وظرف مرقة دجاج وحزمة نعناع كامله ( الورق بس )
وقرنين فلفل هندي (حار) واضرب ده كله في الخلاط كويس وبعدين اضيفهم على البصل
والسر بتاعي بئه في التوابل لازم تكون صحيحه
بجيب
معلقتين كبار كمون صحيح
معلقة فلفل اسود
معلقة فلفل احمر قطع
1 حبه جوزت الطيب( باخد القشره اللي بره بس )
معلقة كسبرة ناشفة
لازم تكون التوابل صحيحه باخد كل التوابل دي واحطهم في الطحانه واطحنهم كويس اوي
وبعدين انخلهم علشان جوزت الطيب
واضيفهم على الخليط
واضيف الملح
واجيب شبت وكسبرة خضرة وبقدونس واقطعهم واضيفهم عليها
واغسل الرز واصفيه كويس اوي واقلبه كمان
واعيش بئه في الحشو
كل حاجه اقدر احشيها
ورق عنب _ كرنب _ كوسه _ باذنجان _ ممبار_ فلفل
اي حاجه تخطر على بالك احشيها
طبعا ولا اسهل من الني في ني
حلاوته ان كل حاجه بتتحط على النار مرة واحده
وده بيخلي طعمه لذييييييييييييذ
وبالهنا والشفا
يلا بئه مين فيكم هتطلع سر المحشي بتاعها
كيداهم
الاداره

الاداره
كيداهم

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/03/2011
عدد المشاركات عدد المشاركات : 4550
العمر العمر : 46

تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime18/3/2011, 2:16 pm

تسلم الايادى يا قمر
zezy123
عضو vip
عضو vip
zezy123

انثى
عدد المشاركات عدد المشاركات : 1167

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime18/3/2011, 2:32 pm

تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  (15)
دادو قلبى
كيداهم جديده
كيداهم جديده
دادو قلبى

انثى
عدد المشاركات عدد المشاركات : 23

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime18/3/2011, 8:51 pm

تسلم ايدك ياحبيبتى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime18/3/2011, 10:50 pm

ميرسيييييييي ياقمراااااااااات بس فين اسراركم
OSAMA HABEBY
كيداهم جديده
كيداهم جديده

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/03/2011
عدد المشاركات عدد المشاركات : 10

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime19/3/2011, 9:42 am

تسلم ايدك ياحبي بس ياريت بعد كدة لما تعملى حاجة تدوقينا مش تغيظينا وتجوعينا كدة وخلاص
hoydaumsama
عضو محترف
عضو محترف
hoydaumsama

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 17/03/2011
عدد المشاركات عدد المشاركات : 249

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime26/3/2011, 2:16 am

تسلم ايديكي راااااااااااااااااائع وان شاء الله اكتبلك اسراري بس مش دلوقتي
حبيبة جوزها
عضو ماسي
عضو ماسي
حبيبة جوزها

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 19/03/2011
عدد المشاركات عدد المشاركات : 132

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime26/3/2011, 2:24 am

تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  Summer2010_1254989903
ام تسنيم حبيبتى
نائب المديره العامه
نائب المديره العامه
ام تسنيم حبيبتى

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 18/03/2011
عدد المشاركات عدد المشاركات : 11045

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime13/10/2011, 11:07 am

تسلم الاياااااااااااااااااادى
تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  Amiraa8702ac3b65
غيظاهم
عضو ملكى
عضو ملكى
غيظاهم

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 08/07/2011
عدد المشاركات عدد المشاركات : 703
العمر العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime20/10/2011, 1:29 am

واضح انك حريفة مطبخ ماشاء الله مش بقر بس ربنا يكرمك على الوصفة الرائعة دى ملحوظة انا مش حريفة مطبخ بس هتخلينى كدة ادخل المطبخ الله لو تدينى طبق محشى دلوقتى
admin
الاداره

الاداره
admin

انثى
عدد المشاركات عدد المشاركات : 1882

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime28/10/2011, 1:18 pm

وياسلام لو تسجلى معانا وتعلمينا هههه نورتى المنتدى
https://kaidahm.ahlamontada.com
ام عمار*
عضو vip
عضو vip
ام عمار*

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 28/05/2011
عدد المشاركات عدد المشاركات : 10421
العمر العمر : 34

مُساهمةموضوع: رد: تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>    تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  I_icon_minitime30/10/2011, 6:19 pm

تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>  665509

تعالي اعرفي اسرااااار خلطات المحاشي انا عايزة متخصصين المحاشي يتفضلو معانا .>>
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لحظة من فضلك عايزة جبل حسنات عايزة تاتى يوم القيامة بحسنات
» ^^^^ قولوا معانا ... أهلا رمضان^^^
» [حصري]شات اصحاب حلوين قوى ورايقين قوى قوى مين هايجى معانا
» اعرفي اسم الجهاز اللى داخل عليكي و انتي مش عارفه
» لا تتكلمي عن سعادتك الزوجية امام الاخريات... اعرفي لماذا