وبحلاوتى مجنناهم

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  الأحداثالأحداث  المنشوراتالمنشورات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الخطوة الاخيرة

[مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
gamela awy
كيداهم جديده
كيداهم جديده
gamela awy

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 22/10/2012
عدد المشاركات عدد المشاركات : 3

[مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت  Empty
مُساهمةموضوع: [مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت    [مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت  I_icon_minitime22/10/2012, 1:07 am

ده اول موضوع ليا فى المنتدى ده وانا جديده لانج على كيداهم مش عارفه ازاى مكنتش مشتركه عليه من زمان اصل انا بعشق المنتديات النسائيه
مش عاوزه اطول عليكو
بس كنت عاوزه اعرف لو انا مشتركه فى موقع معين وكان ليا اكتر من اكونت ازاى اداره الموقعلا ده بتعرف ان انا صاحبه الاكونتات دى مع انى ببقى مغيره بياناتى
عارفه انه سؤال صعب بس حصل مع اختى فى موقع معين كده وانا استغربت اوى وقولت اسالكو عليها يارب تفيدونى ومش تكسفونى
Blanca
كيداهم جديده
كيداهم جديده
Blanca

تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 21/10/2012
عدد المشاركات عدد المشاركات : 11

مُساهمةموضوع: رد: [مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت    [مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت  I_icon_minitime22/10/2012, 7:37 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا اهلا بيكي اختي الغاليه
ثانيا : الاجابه علي سؤالك اختي هي كالاتي
ليس الاسم او معلوماتك هي السبب انما هناك اسباب اخري كثيره مثل
اي شيء خاص بالنت ما بيكون بالمعلومات بيكون بالاي بي ادرس بتاع جهازك و الماك ادرس الخاص بجهازك هتسئليني يعني اه دول هقولك ان الاي بي ادرس IP Address ده رقم الخاص بالنت بتاعك وهو دائما ثابت ومعظم الاوقات متغير
الماك ادرس هو رقم الجهاز نفسه كل جهاز وله ماك ادرس ورقم
او انك بتستعملي نفس الايمال :)
باى باى
[url=[مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت  Kokiassistant ][مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت  Kokiassistant [/url]
ياسمين3000
كيداهم جديده
كيداهم جديده
ياسمين3000

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 21/11/2012
عدد المشاركات عدد المشاركات : 28
العمر العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: [مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت    [مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت  I_icon_minitime21/11/2012, 4:52 pm

بالزات اختى فى برنامج فاير فوكس او اى مركز تشغيل نيت او برنامج تشغيل نت بيكون فيه حاجة اسمها rememper هية دى الى بتخلى بيناتك ظاهرة فى كل موقع انتى بتخوشيه فا حاولى تحافظى على الاكونتات بتاعتك وماتعملليلهاش rememper او تخليها مفتوحا كتير لان بيعمل عليها هكر عالاطول وارجو ان اكون افتك كتير وشكرا

[مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» [مهم]استفسار بس عاوز خبيره فى الكمبيوتر والانترنت
» سلسلة من المعلومات التي تخص الكمبيوتر والانترنت
» سلسلة من المعلومات التي تخص الكمبيوتر والانترنت
» كيف تكتشف ان جهاز الكمبيوتر لديك مخترق ام لا ؟؟
» عاوز تعرف نفسك ادخل و قرر انت مين