وبحلاوتى مجنناهم

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  الأحداثالأحداث  المنشوراتالمنشورات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
الخطوة الاخيرة

شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده"

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملكه علي عرش قلبه
كيداهم موهوبه
كيداهم موهوبه
ملكه علي عرش قلبه

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 27/10/2012
عدد المشاركات عدد المشاركات : 428

شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" Empty
مُساهمةموضوع: شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده"   شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" I_icon_minitime28/10/2012, 7:26 pm

☀ السلام عليكم ☀
عاملين ايه يابنات يارب تكونوا بخير وسعاده وعيد مبارك علينا كلنا وعلي الامه العربيه كلها كل سنه وانتم بألف صحه وخير وسعاده
انا عامله الموضوع ده مخصوص عشان اشكر فيه روح قلبي وصديقة عمري مديرة المنتدي
وردتي وعلي فكره انا لسه عرفاها من يومين بس لكن بجد نفسي تكون صديقة عمري واختي لاني عمري ما هلاقي زيها اخت ليا مجرد بس كلامي معاها برتاح وقلبي بيطمن بس النهارده بجد عملت فيا معروف وساعدتني في عز محنتي في اكتر وقت كنت محتاجه فيه لحد يساعدني لاني كنت في موقف صعب اوي ومازلت في الموقف ده لاني لسه مخرجتش منه لكن بمساعدتها دي ان شاء الله ربنا يحلها من عنده ومع اني لسه في كربي الا اني صممت اني افتح موبايلي واكتب لها موضوع شكر ع العام عشان المنتدي كله يشوفه وخلاص اتأكدت انها اكتر انسانه طيبه وحنينه وذوق جدااااااااا ممكن اقابلها هنا في المنتدي صدقوني انا مش بشعر ولا بخطب ولا جهزت الكلام ده قبل ما اقوله الكلام ده كله طالع من قلبي ليها عايزه اقولها بجد بحبك ويشرفني ويسعدني انك تكوني اختي واغلي صديقه ليا واتمني تقبلييني ليكي صديقه بارك الله فيكي وجزاكي كل الخير واسعدكي دنيا واخره ورزقكي بالذريه الصالحه اللهم امين يارب العالمين
yituyrdfuyd yituyrdfuyd yituyrdfuyd
شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" Images?q=tbn:ANd9GcTk7u9AhiNikvTs4kPVpd66rz9JOGHLWoWbl5TTaO1UtUADPl-hew
شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" Images?q=tbn:ANd9GcTH26RBMyxLSjVJtVAM5cZfNNFGfaWuKsGMHGf2VsUBgMlJu7momw
شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" Images?q=tbn:ANd9GcSp7zveaS_idZjHNOKNwJQYeCUO_o10Z6IlN2FefJ0cz5x3PmapuQoswds

شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" Images?q=tbn:ANd9GcRGmWlDIGltuJAcocSlIRbYrwnlnVqEmmpPStWeA_D9Njs_mg0Fxw
شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" Images?q=tbn:ANd9GcTSLjXc5_SiRCUpLUsfPpP23vZylgFlyPOYBI_lST4xL0oaEXzNEw
شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" Images?q=tbn:ANd9GcSvrJeWpMxlYRYDCKLZC__APOqmplGOLd5wy91CKCE-H6bXjCBg
ام عمار افندى
كيداهم رائعه
كيداهم رائعه
ام عمار افندى

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 12/09/2012
عدد المشاركات عدد المشاركات : 92

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده"   شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" I_icon_minitime28/10/2012, 8:46 pm

وردة بجد انسانة تستاهل كل خير مش بتتاخر عن اى حد
ربنا يجازيها خير
وينولها كل ما تتمناه
كيداهم
الاداره

الاداره
كيداهم

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 16/03/2011
عدد المشاركات عدد المشاركات : 4550
العمر العمر : 46

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده"   شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" I_icon_minitime28/10/2012, 11:02 pm

جزاكى الله خيرا يا يويو بس بجد الموضوع مش مستاهل الهلمة دى طبعا انا بشكرك على مشاعرك بس انتى من لحظة ما دخلتى المنتدى بقيتى اختنا و ليكى علينا حقوق فمن حقك لما تحتاجى اى حد مننا تلاقيه ادامك فى الحال ربنا يديم الود بينا
هاله الباشا
كيداهم موهوبه
كيداهم موهوبه
هاله الباشا

انثى
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 11/09/2012
عدد المشاركات عدد المشاركات : 476

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده"   شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده" I_icon_minitime29/10/2012, 12:33 am

عندك حق فى كل كلمة قولتيها على دودو هى فعلا نعم الاخت لينا كلنا ربنا يسعدها ويرزقها بالذرية الصالحة يارب

شكر خاااااااااص جدا لروح قلبي"ورده"
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ابدعى ورده من الملاعق البلاستيكيه
»  طريقه عمل ورده بالطماطم وبالصور
» عشان الطماطم غاليه هنعملها ورده
» كلام من قلب قلبي
» خذني على قد قلبي !!~~